Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen?

FAQ Top
6 vragen
voor << Factuur >>

Je kan je factuur naar een ander adres dan het leveringsadres laten sturen. Geef dat aan tijdens je bestelling.

Factuur

Facturen voor Postogrammen en Ready-to-Sendkaarten worden gemaakt door de firma Editor, niet door bpost. Als je van Editor geen factuur krijgt, kan je via ons wel een duplicaat aanvragen.

Factuur

Je krijgt je factuur in de maand na je bestelling in de bus. In bepaalde periodes zoals de eindejaarsperiode kan dat langer duren. Als je het vakje 'Ik wens een factuur' hebt aangevinkt, hebben we je vraag ontvangen. We vragen je dan om nog even geduld te hebben.

Als je op het einde van de maand na je bestelling nog geen factuur hebt gekregen, neem je het beste contact op met onze klantendienst.

Factuur

We kunnen alleen een factuur maken op basis van een btw- of ondernemingsnummer. Als je niet btw-plichtig bent, heb je geen factuur nodig omdat je geen btw kan terugvorderen. Bovendien zijn bepaalde producten zoals postzegels niet aan btw onderworpen.

Om je aankoop toch als beroepskost te laten erkennen, volstaat de leveringsbon van je bestelling, samen met een rekeninguittreksel waaruit blijkt dat je het aankoopbedrag hebt betaald.

Als je als postzegelclub of als buitenlander postzegels bestelt bij de dienst Filatelie, stuurt de dienst Filatelie je automatisch een factuur op.

Factuur

Zodra je je bestelling hebt afgerond, kan je geen factuur meer vragen. Vraag daarom tijdens je bestelling altijd een factuur aan door het vakje 'Ik wens een factuur' aan te vinken.

Factuur

Voor professionele aankopen krijg je automatisch een factuur. Dan moet je tijdens je bestelling het vakje 'Ik wens een factuur' aanvinken en je btw- of ondernemingsnummer in het daarvoor bestemde veld invullen.

Voor privéaankopen krijg je geen factuur.

Factuur
FAQ Bottom