Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen?

FAQ Top
6 vragen
voor << Levering >>

Onze levertermijnen horen bij de snelste in België. Toch kunnen we een vaste levertermijn niet 100% garanderen.

Als je hinder ondervonden hebt als gevolg van een te late levering en een klacht wil indienen, neem je het beste contact op met onze klantendienst.

Levering, Er loopt iets mis

Wanneer het product dat je ontvangt niet overeenkomt met het artikel dat je hebt besteld of wanneer het is beschadigd, kan je het binnen de 14 dagen na ontvangst terugsturen. We ruilen het product om voor hetzelfde product of storten het bedrag van je bestelling en je verzendingskosten terug binnen de 30 dagen nadat we het artikel hebben ontvangen.

Noteer altijd je rekeningnummer op de leveringsbon: anders kunnen we je niet terugbetalen. Na die 14 dagen wisselen we geleverde producten niet meer om en nemen we ze ook niet meer terug.

Levering, Terugsturen, Er loopt iets mis

De artikelen die je in onze eShop kan kopen, leveren we alleen in België.

Als postzegelverzamelaar kan je contact opnemen met onze dienst Filatelie. 

Levering

Wanneer je een bestelling plaatst, kan je zelf het adres opgeven waar je je bestelling wil laten leveren. Op je thuisadres of je werk bijvoorbeeld.

Bestellen, Levering

Normaal hoef je niet te tekenen bij ontvangst. Bij bestellingen vanaf € 500 wordt wel een handtekening gevraagd omdat deze als aangetekende zending worden verstuurd.

Ook bij bestellingen die we opnieuw moeten versturen, vragen we een handtekening.

Levering

Elke bestelling die je voor 15 uur op een werkdag plaatst en online betaalt, verwerken en versturen we dezelfde dag nog. We leveren je bestelling de volgende werkdag op het leveringsadres dat je opgaf.

Voor bestellingen na 15 uur, in het weekend en op feestdagen is de levertermijn 2 werkdagen.

Als je kiest om met een overschrijving te betalen, verwerken we je bestelling zodra we je betaling hebben ontvangen. De levertermijn is dan langer dan bij de andere betaalmogelijkheden in de eShop.

Levering
FAQ Bottom