Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen?

FAQ Top
4 vragen
voor << Betalen >>

We raden je aan om je betaling niet te blokkeren. Als je je betaling blokkeert, kunnen we je bestelling niet opnieuw versturen of terugbetalen.

Contacteer de klantendienst om na te gaan waarom je bestelling niet is geleverd. Of vul het online formulier onderaan deze pagina in om je bestelling te annuleren.

Betalen, Er loopt iets mis

Controleer eerst of de foutmelding die je krijgt geen verband houdt met je eigen computer. Houd er rekening mee dat je tijdens je betaling in de betaaltoepassing bent van je eigen bank, Bancontact, Visa, Mastercard ... Je foutmelding heeft dan waarschijnlijk te maken met de gegevens en veiligheidscodes die je moet invoeren.

Als je het probleem niet kan oplossen, neem dan contact op met onze klantendienst. We proberen je dan zo goed mogelijk te helpen.

Betalen, Er loopt iets mis

Je bestelling in de eShop is vertrouwelijk en volledig beveiligd. Dit kan je zien aan het slotje in de adresbalk bovenaan je scherm. Om deze beveiligde betaalomgeving te garanderen werkt bpost samen met MultiSafepay.

Betalen

Je betaalt in de eShop op een beveiligde manier met:

  • bpaid
  • Visa
  • Mastercard
  • Bancontact
  • PayPal
  • homebanking als je klant bent bij KBC of Belfius.

Als BNP Paribas klant reken je af met je Visa-kaart in combinatie met je digipas.

Of je kan met een overschrijving betalen. Dan verzenden we je bestelling zodra we je betaling hebben ontvangen. De levertermijn is dus iets langer.

Betalen
FAQ Bottom