Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen?

FAQ Top
4 vragen
voor << Terugsturen >>

Wanneer je voor een betaling via overschrijving hebt gekozen, annuleer je je bestelling door de betaling niet uit te voeren.

In alle andere gevallen kan je je bestelling annuleren via het online formulier onderaan deze pagina, of onze klantendienst te contacteren.

Terugsturen, Er loopt iets mis

Volledige velletjes met postzegels nemen we terug, onvolledige velletjes niet. Breng je postzegels naar een Postkantoor of PostPunt:

  • alleen volledige velletjes
  • in de originele verpakking, als je die nog hebt 
  • met de bijbehorende leveringsbon

Vermeld je rekeningnummer en de reden voor de retour duidelijk op de daarvoor voorziene plaats op de leveringsbon.

Wanneer je je postzegels naar een Postkantoor of PostPunt brengt, hoef je geen retourkosten te betalen. We ruilen de postzegels om of betalen het bedrag van je postzegels en alle administratieve kosten terug binnen de 30 kalenderdagen nadat we je postzegels hebben teruggekregen.

Terugsturen

Om een bestelling van onze eShop te retourneren:

  • Geef op de leveringsbon de reden voor de terugzending aan en stop hem in je pakje
  • Vraag je retouretiket online aan
  • Je zal het etiket via e-mail ontvangen. Print het en kleef het goed zichtbaar op je pakje
  • Geef je pakje af in een postkantoor of postpunt

Als je alles op deze manier doet en het product nog nieuw is en in zijn oorspronkelijke verpakking zit, betaal je geen retourkosten. We ruilen het product om of betalen het bedrag van je bestelling en alle administratieve kosten terug binnen de 30 kalenderdagen nadat we je bestelling hebben teruggekregen.

Terugsturen

Wanneer het product dat je ontvangt niet overeenkomt met het artikel dat je hebt besteld of wanneer het is beschadigd, kan je het binnen de 14 dagen na ontvangst terugsturen. We ruilen het product om voor hetzelfde product of storten het bedrag van je bestelling en je verzendingskosten terug binnen de 30 dagen nadat we het artikel hebben ontvangen.

Noteer altijd je rekeningnummer op de leveringsbon: anders kunnen we je niet terugbetalen. Na die 14 dagen wisselen we geleverde producten niet meer om en nemen we ze ook niet meer terug.

Levering, Terugsturen, Er loopt iets mis
FAQ Bottom